恨不得马上…

等哪天……等将来……等不忙……等下次……等有时间……等有条件……等有钱了…...等来等去 等没了缘分……等没了青春……等没了健康……等没了机会……等没了选择……等没了美丽;谁也无法预知未来,很多事情可能会一等就等成了永远。——致你们,因为谁也等不起!
Pitch Black - Mazde、Lissa

存档灵魂:

Pitch Black
坠入黑暗


【歌词】


So, I won't let go
And leave and go
I got my dose bend box land on
Don't bring me on
I'm rubble on my own
所以,我不想放手
不想离去,不想走
大地之上有我去处
不必管我
我在自我的废墟上。

I gotta fix what you did bitch
No, you never wanna know
You never gonna own me
Set free, all the things on me
Catch me
When I'm falling all alone
You're the one that holds me down
我想修复你的破坏
不,你不会想知道
永远也不会理解我
你解脱了,一切错误我来背负
抓住我
当我独自坠落
你是唯一能控制我的。

Don't blame it all on me
I saw what they don't see
He got more people, evil
不要把过去一切归咎于我
我看见了人们所看不见的
他捕获了更多的心,魔鬼。

You kind of wish you'd be
As mystical as me
You just seem so damn feeble
你希望你能成为
同我一样的神秘
你看起来如此的无助。

You never gonna feel
What I feel when I see him
Out in the cold, close and please just
Catch me,
When I'm falling all alone
You're the one that holds me down
你永远不会感受到
我见他时我的感觉
冰冷无助,靠近我
抓住我
当我独自坠落
你是唯一能控制我的。

The road ain't gonna hold us back
We once said we would capture that
I guess I am a messed alright
But ain't no pitch black
我们没有回头路可以走
曾信誓旦旦我们能做到
我猜,我现在陷入混乱
但是,绝不会坠入黑暗。


评论

热度(8)