恨不得马上…

等哪天……等将来……等不忙……等下次……等有时间……等有条件……等有钱了…...等来等去 等没了缘分……等没了青春……等没了健康……等没了机会……等没了选择……等没了美丽;谁也无法预知未来,很多事情可能会一等就等成了永远。——致你们,因为谁也等不起!
If I Die - DOLF、DJ Soda

小豆之家:

Woke up feeling like the world had gone away
当我醒来时 从前的世界仿佛已经消失
Looking out my window on a foreign place
看着窗外陌生的景色
Thinking what to do if I'm beyond repair
我在想 当我重返年轻时我会做些什么
I don't even really care
但我想不了那么多
Oooooh
Ooooh
Where it's going, I don't mind
我将何去何从 我丝毫不在乎

But I ain't gotta lose this time
我想活在当下 过好眼前
So forgive me now, while I
所以 原谅我吧
Kiss the sky, while I
当我亲吻天空
Forget the world, cause I
当我置身事外
Live the life
因为我想把握当下
So forgive me now, while I
所以 原谅我
Kiss the sky, while I
当我选择回归自然时
Break your walls
当我没能兑现承诺时
And I don't care if I die tonight
但我已不在乎 纵使万劫不复
Oooooh oooooh oooooh oooooh
Ooooh
Looking like it's gonna be a sleepless night
今晚又像是一个不眠之夜
Fill it up with stories of the better life
关于美好生活的臆想用来打发时间
Counting down the seconds 'till the morning comes
翻云覆雨 身形交错 直到天明
You and I will long be gone
你和我都会一直相伴
Oooooh
Ooooh
Where it's going, I don't mind
以后将何去何从 我不在乎
But I ain't gotta lose this time
我不想错失眼前 不想放过当下
So forgive me now, while I
所以 原谅我
Kiss the sky, while I
当我亲吻天空时
Forget the world, cause I
当我置身世外时
Live the life
因为我想活在当下
So forgive me now, while I
所以 原谅我
Kiss the sky, while I
当我回归本性
Break your walls
当我与你失约
And I don't care if I die tonight
此刻我想自由
Oooooh oooooh oooooh oooooh
Oooooh
And I don't care if I die tonight
哪怕今夜就会在这世间消失

小豆之家敬上!

评论

热度(32)