恨不得马上…

等哪天……等将来……等不忙……等下次……等有时间……等有条件……等有钱了…...等来等去 等没了缘分……等没了青春……等没了健康……等没了机会……等没了选择……等没了美丽;谁也无法预知未来,很多事情可能会一等就等成了永远。——致你们,因为谁也等不起!
Like those films - Watine

小豆之家:

She was standing in the middle of the living-room
她站在客厅中间
You had eyes
你的双眼中
only for her
只有她
Like in cartoons
就像卡通中那样
I felt like putting my hand
我感到我的手
on your shoulder
正在放向你的肩

And asking you
然后,我问你
why you were there
你怎么会在这里
She took your hand and I saw your head turn slowly
她抬起你的手,我看到你的慢慢地扭头
Like in one of those films
像那些电影中那样
Where they fall head over heals in love
爱意间它们碰在了一起
You moved to put out your cigarette
你把手中的香烟
in the ashtray
掐向烟灰缸
Then you said something to her
然后对她说了一些话
That I couldnt understand
我没有听懂
I was able to see her cleavage
我看到她胸前的样子
You too, you saw it, and it troubled you
你说你也看到了,这让你慌了神
You relit your cigarette and moved the flame up
你重新点燃你的香烟并竖起来
To take a better look
为了更好看
She took your hand and I saw your head turn slowly
她抬起你的手,我看到你的慢慢地扭头
Like in one of those films
像那些电影中那样
Where they fall head over heals in love
爱意间它们碰在了一起

小豆之家敬上!

评论

热度(16)