恨不得马上…

等哪天……等将来……等不忙……等下次……等有时间……等有条件……等有钱了…...等来等去 等没了缘分……等没了青春……等没了健康……等没了机会……等没了选择……等没了美丽;谁也无法预知未来,很多事情可能会一等就等成了永远。——致你们,因为谁也等不起!
Best of 2015: Style / What Do You Mean / Uptown Funk / Love Me Like You Do / Watch Me / See You Again - Anthem Lights

小豆之家:

You're the light, you're the night
你是灿烂光明,你是沉寂黑暗
You're the color of my blood
你是我血液里流动的色彩
Midnight, you come and pick me up
午夜,你来接我
You're the fear, i don't care, 'cuz i've never been so high
你是我畏惧的根源,但我毫不在乎,因为我从未感觉如此幸福
On this long drive, could end in burning flames or paradise
漫长之旅,也许会结束于天堂的火光里
I'll let you set the pace
我要让你陪着我

I should just tell you to leave, 'cuz I'm not thinking straight
我本该让你离开,因为我已无法思考
I know exactly where it leads but
我清楚地知道这条路通向哪里,但是
My head's spinnin' around i can't see clear no more
头脑晕眩,视线模糊
Watch us go round and round each time
每次只是眼睁睁看我们在原地打转
What are you waiting for
你还在等什么呢?
Anthem Lights-Best Of 2015
Anthem Lights-Best Of 2015 Medley
I got that James Dean, daydream, look in my eye
我有着詹姆斯迪恩般地白日梦时的眼神
And you got that red lip, classic, thing that i like
你涂上了经典的红唇妆,我喜欢这样
So love me like you do, lo- lo- love me like you do
所以,尽情爱我吧,就这样尽情爱我吧
Touch me like you do, tou- tou- touch me like you do
靠近我吧,就这样靠近我吧
I got that long hair, slicked back, white t-shirt
我留着长发,打扮整齐,穿着白上衣
And you got that good girl faith in a tight little skirt
你像个好女孩一样穿着紧身短裙
So love me like you do, lo- lo- love me like you do
所以,尽情爱我吧,就这样尽情爱我吧
We never go out of style, we never go out of... Stylin', while in
我们从不过时,我们从不过时
Livin' it up in the city, got Chucks on with Saint Laurent
在这城市纵情享乐,穿上帆布鞋,跨个名牌包
Gotta kiss myself I'm so pretty,
都快爱上我自己,就是这样帅气
What do you mean
你到底想怎样?
Oooohhhh, when you nod your head yes, but you wanna say no
当你不停点头同意时,而内心是拒绝的
What do you mean, hey hey hey, what do you mean
你到底想怎样,你到底想怎样?
Don't want me to move, but you tell me to go
明明想要留住我的心,却叫我离开
Girls hit your hallelujah (whuoo)
女孩们 快献上溢美之词 (喔)
Girls hit your hallelujah (whuoo)
女孩们 快献上溢美之词 (喔)
Girls hit your hallelujah (whuoo)
女孩们 快献上溢美之词 (喔)
‘Cause uptown funk gon' give it to you
因为这上城放克乐 就是献给你们的
‘Cause uptown funk gon' give it to you
因为这上城放克乐 就是献给你们的
Saturday night and we in the spot
周六晚 我们将嗨翻现场
Don't believe me just watch, me whip
不信我?就走着瞧,让我尽情舞动
Watch me nae nae, watch me whip, whip
看我跳耐耐舞,让我尽情舞动,舞动
Watch me, nae nae nae
看我跳耐耐舞
Do the stanky leg, do the stanky leg, do the stanky leg
身体轻盈,自由舞动,舞动
It's been a long day, without you my friend
没有老友你的陪伴,日子真是漫长
And i'll tell you all about it when i see you again
与你重逢之时,我会敞开心扉倾诉所有
And i'll tell you all about it when i see you again
与你重逢之时,我会敞开心扉倾诉所有

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(13)