恨不得马上…

等哪天……等将来……等不忙……等下次……等有时间……等有条件……等有钱了…...等来等去 等没了缘分……等没了青春……等没了健康……等没了机会……等没了选择……等没了美丽;谁也无法预知未来,很多事情可能会一等就等成了永远。——致你们,因为谁也等不起!
Perfectly You - Tim Urban

ben:

完美之爱给彼此以生命的活力;在爱中,每个人都愉快地接受爱,又自然而然地奉献爱;由于这种相互幸福的存在,每个人便会觉得世界其乐无穷。


      ---罗素




That beautiful smile I can't get enough of
我看不够你美丽的微笑
You don't even know, you got it, you got it all
你甚至不知道 你拥有一切美好
The sound of your voice, it's all that I think of
我朝思暮想 你的声音
It shows who you are, you got it, you got it all
它代表你 你拥有一切美好
It's crazy what you do when you're just being you
当你做自己时 举动让我疯狂
It's like you were made perfect for me
就像为我量身定做般完美
Baby, you got it going on like
宝贝 你就像
the beat to my favourite song
我最爱歌曲的节拍
You wont't leave my head
你在我脑海已挥之不去
My heart's racing like a marathon and
我的心不断跳动
it's like you just can't do wrong
就像你 不会出错
You're as good as it gets
你就像它一样好
Oh Oh Oh Oh Ohh Oh Oh

You're perfectly you
你是完美的
The light in your eyes
眼中的光
piercing the darkness that challenges the stars
穿透挑战星星的黑暗
You got it, you got it all
你都有
It's the way that you move,
这是你移动的方式
you got nothing to prove
无需改进
It's all that you are, you got it, you got it all
你现在拥有一切美好
It's crazy what you do when you're just being you
当你做自己时 举动让我疯狂
It's like you were made perfect for me
就像为我量身定做般完美
Baby, you got it going on like
宝贝 你就像
the beat to my favourite song
我最爱歌曲的节拍
You wont't leave my head
你在我脑海已挥之不去
My heart's racing like a marathon and
我的心不断跳动
it's like you just can't do wrong
就像你 不会出错
You're as good as it gets
你就像它一样好
Oh Oh Oh Oh Ohh Oh Oh

You're perfectly you
你是完美的
Don't change a thing, don't lose that spark
不要改变 别丢失火花
It's who you are, you're perfectly you
这就是你 完美的你
Don't change a thing, don't lose that spark
不要改变 别丢失火花
It's who you are
这就是你

评论

热度(39)