恨不得马上…

等哪天……等将来……等不忙……等下次……等有时间……等有条件……等有钱了…...等来等去 等没了缘分……等没了青春……等没了健康……等没了机会……等没了选择……等没了美丽;谁也无法预知未来,很多事情可能会一等就等成了永远。——致你们,因为谁也等不起!
Simple Time - Haroula Rose

小豆之家:

Simple time, simple time
纯真的时光,纯真的时光
Where did you go? Where did you fly?
你去哪了?飞向何方?
All my dreams apart at the seams
我所有的梦想都已幻灭
They seek someplace to hide
他们试图寻找藏身之所
Oh simple time
哦,纯真的时光
All we need to see
我们需要看到的一切

Eyes open so wide
睁大双眼
All we need to see
我们需要看到的一切
Arms stretched to the sky
伸展手臂拥抱天空
Someday you’ll see
总有一天你会逢着
A girl just like me
如我一般的女孩
And remember the end
在记忆的终点
Of what could’ve been
也可能是
Some night I’ll find
在某个夜晚
A picture of us
我找到曾经的旧照
And wonder if your hair’s long still
好奇你的头发是否如曾经那般秀长
All we need to see
我们需要看到的一切
Eyes open so wide
睁大双眼
All we need to see
我们需要看到的一切
Arms stretched to the sky
拥抱天空
Can you teach me, old friend,
你能教我吗,老朋友,
How it was back then?
如何回到那段
Simple time, simple time
纯真的时光,纯真的时光
Come find me again
在那段时光中寻找自我

小豆之家敬上!

评论

热度(17)