恨不得马上…

等哪天……等将来……等不忙……等下次……等有时间……等有条件……等有钱了…...等来等去 等没了缘分……等没了青春……等没了健康……等没了机会……等没了选择……等没了美丽;谁也无法预知未来,很多事情可能会一等就等成了永远。——致你们,因为谁也等不起!
Blow Me a Kiss - Deep Side

小豆之家:

It's like this (this)
就像这样
It's like that (that)
就像那样
I got dough (dough)
我有钱
I got stacks (stacks)
很多钱
I can buy anything that I need (need)
我可以买任何我需要的
But I gotta have you for free
但我一定要不花一文得到你

I ain't never paid for it in my life (my life)
我不是没有付出过
So why the hell would I pay for a wife (wife)
可是我为什么要在妻子上付出那么沉重的代价
I need love (love)
我需要爱情
Yes I do (do)
是的没错
But this is what I need from you
这就是我需要你给我的
Ooh a brother need love and affection
男人需要有人来爱他
A brother need TLC
男人也需要关心和体贴
And I ain't talking about chilli (chilli)
我没有瞎说
But I'll take chilli if she want it
但如果你喜欢的话我也以随便怎样
Ooh a brother need cooking and cleaning
男人需要有人为他洗衣做饭
And when she say she love me she mean it
当她开始对我表达爱意的时候
Her insides pretty (pretty)
我感觉到了她的内在美
Hey hey hey
嘿嘿
And if that's you (you)
如果这个人真的是你
Blow me a kiss (kiss)
那就给我一个飞吻
To let me know (know) if you feeling me
You can do better (hey)
你可以做的更好
Than that scrub that you with (than scrub that you with)
放下一切包袱
Baby all that you gotta do (gotta do) is blow me a kiss
宝贝你唯一需要做的就是给我一个飞吻
Hey hey
Da-da-da da-da da-da da-da
Da-da-da da-da da-da da-da
Da-da-da da-da da-da da-da da-da
Blow me a kiss
给我一个飞吻
Da-da-da da-da
Da-da-da da-da
Da-da-da da-da da-da
Blow me a kiss
给我一个飞吻
I'm about that (that)
我就那样
I had hoes (hoes)
我富有
I spent stacks (stacks)
我不在乎钱
I've had everything in my life (my life)
我什么都不缺
But I'ma have you tonight
但今晚我只想得到你
Yeah I'ma have you... you...
是的我要得到你
I need love (love)
我需要爱情
Yes indeed (deed)
我是认真的
But this is what you get from me (from me)
而且这也是你将得到的
Ooh I'ma give you love and direction
我要指引你找到爱情
You can be my PYT
你将成为我的小宝贝
I ain't talking about thriller (thriller)
我不是逗你玩
But I could be your thriller if you want it ooh
但只要你喜欢那我就都依你
I don't need no cooking and cleaning
我不是不需要有人来洗衣做饭
We can get a maid if we need it
如果需要的话我们可以找个保姆
Cause I'm on my crazy (crazy)
因为我为你疯狂
Hey hey hey
嘿嘿
And if that's you (you)
如果这个人真的是你
Blow me a kiss (kiss)
那就给我一个飞吻
To let me know (know) if you feeling me
好让我知道你是否感觉到了我
You can do better (hey)
你可以做的更好
Than that scrub that you with (than scrub that you with)
放下一切包袱
Baby all that you gotta do (gotta do) is blow me a kiss
宝贝你唯一需要做的就是给我一个飞吻
Hey hey
Da-da-da da-da da-da da-da
Da-da-da da-da da-da da-da
Da-da-da da-da da-da da-da da-da
Blow me a kiss
给我一个飞吻
Da-da-da da-da
Da-da-da da-da
Da-da-da da-da da-da
Blow me a kiss
给我一个飞吻
(The song right here)
这首歌
(It got the medicine)
似良药
(Some big show right here)
这场表演
Blow me a kiss...
给我一个飞吻
(Studiomonkeyz)
Blow me a kiss
给我一个飞吻

小豆之家敬上!

评论

热度(10)